13.06.2010

Gardinoppheng...

Hva slags gardinoppheng skal vi ha, tro...?!
Liker godt oldemorstenger jeg, da - slik som disse tre fra Ellos.
Disse kan jo bestilles og prøves - og evnt. sendes tilbake...;) Den øverste er favoritten!




Kirsch har også noen fine:



New England og Bonsai


Liker dem også!!!
Hjelp...ikke lett dette her.
Hver gang jeg tror jeg klarer å nærme meg en bestemt stil, dukker det opp noe som ikke passer inn - men som jeg liker så godt at jeg bare MÅ ha det!

Noen som kjenner seg igjen?

Gardinene skal være lyse og lette i stuen, for å slippe inn masse lys. Er litt usikker på hvordan jeg vil skjerme for sola - men har en idé om innvendige shutters av noe slag...
Markise kommer aldri på veggen her! Til nød persienner på utsiden...Men andre alternativer skal testes først.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på en kommentar fra deg!

Landlig Eleganse & Rustikk Romantikk