05.09.2010

En hyggelig overraskelse...

Fredag fikk jeg denne nydelige blomsterbuketten fra den yngste søsteren min!


Innpakkingen er lik lekker som buketten! Nesten synd å åpne den, men det må jeg jo!
Vi er så heldige å ha en flott blomsterbutikk her i Rauland, 

Vinje Fjellflora,

drevet av to meget dyktige blomsterdekoratører! Her er et av deres verker!
Idag er det på tide med litt reklame for dem, synes jeg;)

  
Nydelige farger, lillesøster traff helt blink der! Måtte jo ha et lilla lys også, og imorgen skal jeg handle inn litt røsslyng til pynt i suppeterrinen min og ute i pottene ved inngangen.

2 kommentarer:

  1. Ksd overraskeler, og denne var da flott. Nyt siste del av helgen!

    SvarSlett
  2. Utrolig lekker bukett i herlige farger! Hortensia er en favoritt:-)
    Rauland, sier du? Der er det flott. Har vært 3 ganger på sommerkurs i møbeltapetsering der jeg:-)
    Ha en herlig uke.
    Klem Ingrid

    SvarSlett

Setter stor pris på en kommentar fra deg!

Landlig Eleganse & Rustikk Romantikk