31.08.2010

Vårfornemmelser


  Vakkert, ikke sant?!

(coventgardencollection.no)

3 kommentarer:

  1. Åh, sukk..så vakkert! Deilig sommer kom til meg sier jeg bare. Her snør det sidelengs og jeg har gitt beskjed til mannen min at han bør bare komme seg hjem før alle andre er ute og kjører på sine sommerdekk. Huff!
    Covent Garden har sååå mye fint :), så nå skal jeg titte og kose meg litt med sidene deres.
    Ha en fin dag,
    God klem fra Line

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder. Er enig i at roser er utrolig vakre å ha i hagen. Jeg prøver så godt jeg kan å holde liv i mine.
    Velkommen til give away hos meg :)
    Trude :)

    SvarSlett
  3. Roser er vakre og nostalgiske blomster og potteroser gjør seg veldig godt i noen lekre krukker:-)
    Flotte bilder fra katalogen til CG....litt gøy at du nevner dem nå som jeg har noe på gang der..hi-hi.
    Klem Ingrid

    SvarSlett

Setter stor pris på en kommentar fra deg!

Landlig Eleganse & Rustikk Romantikk