23.05.2010

Tid for håndarbeid...

Jeg fant denne skjønne duken hos nettbutikken Biskopsgården!
Nå blir det noen timer foran symaskinen, for dette klarer jeg selv:) Har også planer om å sy lignende stolputer, med lange bånd som går i kryss nedover stolbena.
Stoff og stil har masse fine stoffer som egner seg til dette formålet:
Disse to liker jeg godt - lin med rosemnster i hvitt og farger. Kanskje jeg ender opp med flere duker enn en i ensfarget lin...

I stuen vurderer jeg blondegardiner til sommerbruk, (som på bildet under) - evnt hvit lin, og til vinterbruk linfargede gardiner (linfaget med hvitt trykk, kanskje?) Er ikke helt sikker på hva slags gardinoppheng jeg skal ha enda, har sett på vanlige oldemorstenger og K-stenger i metall fra Kitch.


Romantisk stemning over bildene her, ser jeg;) Men:
Sommeren er jo perfekt for å leve ut romantikken, ikke sant!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på en kommentar fra deg!

Landlig Eleganse & Rustikk Romantikk