31.08.2010

Et nydelig hus!


Jeg falt for dette huset i Venice Canal, California, da jeg surfet på nettet etter noe annet idag. Beliggenheten er meget idyllisk og omgivelsene får meg til å tenke på filmen Romeo+Julie (med Claire Danes og Leonardo DiCaprio i hovedrollene) og Verona Beach, byen der handlingen finner sted. En titt på wikipedia viser at de har brukt Venice Beach som modell for den fiktive byen. Filmen er en av mine favoritter og kan absolutt anbefales! Det er ingen ulempe at Leonardo DiCaprio er med heller, han er av den typen som bare blir flottere med årene - om dere forstår hva jeg mener ;D Skjønt i denne filmen er han fortsatt ganske ung...etter hva jeg vet er han av samme årgang som meg ;)


Klikk på “View the slideshow” for bilder innenfra.

Alle foto fra nettsidene til CJ & J Cole

2 kommentarer:

  1. Nydelig! Elsker slike fasader med schingel istedet for vanlig tre:)
    Ha en fin søndag!
    Klem AG

    SvarSlett
  2. Hei
    Jeg har ikke sett den filmen, men nå fikk jeg lyst :)
    Herlige bilder, tror jeg kunne flyttet rett inn!
    Ønsker deg en fin søndagskveld.
    Kjersti

    SvarSlett

Setter stor pris på en kommentar fra deg!

Landlig Eleganse & Rustikk Romantikk